مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صبا تامین پارسیان (نوبت دوم) برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه 1400، روز چهارشنبه 29 تیر ماه 1401 با حضور بیش از 12 درصد از سهامداران در محل سالن آمفی تئاتر ستاد مرکزی بانک برگزار شد.

در این جلسه که سهامداران امکان مشاهده آنلاین آن را نیز داشتند؛ گزارشی از عملکرد سال 1400 شرکت صبا تامین پارسیان توسط آقای یوسف بشرخواه مدیرعامل شرکت بیان شد.

بر اساس صورت های مالی حسابرسی شده، سود شرکت اصلی مبلغ 2.314.142 میلیون ریال محاسبه که به ازای هر سهم بر اساس سرمایه 3.397.350 میلیون ریال، مبلغ 681 ریال تعیین شد.

در ادامه، بازرس قانونی و حسابرس مستقل برای عملکرد این دوره مالی شرکت صبا تامین پارسیان را گزارش کرد و به سوالات سهامداران حاضر در مجمع  نیز پاسخ داده شد و در پایان صورت‌های مالی شرکت مورد تایید و تصویب مجمع قرار گرفت.

در پایان این مجمع مبلغ 600 ریال سود به ازای هر سهم  بین سهامداران این شرکت تقسیم شد که 150 ریال از آن به صورت نقدی به حساب سهامداران واریز و مابقی در افزایش سرمایه آتی شرکت منظور شد.

ضمناً بر اساس تصمیم مجمع، “موسسه حسابرسی ایران مشهود” به ‌عنوان حسابرس و بازرس قانونی شرکت انتخاب و روزنامه “اطلاعات” به عنوان روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی‌های شرکت تعیین و تصویب شدند.

شرکت صبا تامین پارسیان از سال 1390 با ماموریت تامین آتیه کارکنان گروه پارسیان مشغول به فعالیت می باشد.

 

      هیات مدیره

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *