مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صبا تامین پارسیان (نوبت دوم) برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۰، روز چهارشنبه ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۱ با حضور بیش از ۱۲ درصد از سهامداران در محل سالن آمفی تئاتر ستاد مرکزی بانک برگزار شد.

در این جلسه که سهامداران امکان مشاهده آنلاین آن را نیز داشتند؛ گزارشی از عملکرد سال ۱۴۰۰ شرکت صبا تامین پارسیان توسط آقای یوسف بشرخواه مدیرعامل شرکت بیان شد.

بر اساس صورت های مالی حسابرسی شده، سود شرکت اصلی مبلغ ۲٫۳۱۴٫۱۴۲ میلیون ریال محاسبه که به ازای هر سهم بر اساس سرمایه ۳٫۳۹۷٫۳۵۰ میلیون ریال، مبلغ ۶۸۱ ریال تعیین شد.

در ادامه، بازرس قانونی و حسابرس مستقل برای عملکرد این دوره مالی شرکت صبا تامین پارسیان را گزارش کرد و به سوالات سهامداران حاضر در مجمع  نیز پاسخ داده شد و در پایان صورت‌های مالی شرکت مورد تایید و تصویب مجمع قرار گرفت.

در پایان این مجمع مبلغ ۶۰۰ ریال سود به ازای هر سهم  بین سهامداران این شرکت تقسیم شد که ۱۵۰ ریال از آن به صورت نقدی به حساب سهامداران واریز و مابقی در افزایش سرمایه آتی شرکت منظور شد.

ضمناً بر اساس تصمیم مجمع، “موسسه حسابرسی ایران مشهود” به ‌عنوان حسابرس و بازرس قانونی شرکت انتخاب و روزنامه “اطلاعات” به عنوان روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی‌های شرکت تعیین و تصویب شدند.

شرکت صبا تامین پارسیان از سال ۱۳۹۰ با ماموریت تامین آتیه کارکنان گروه پارسیان مشغول به فعالیت می باشد.

 

      هیات مدیره

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *