طرح ثبت نام مسکن

قابل‌توجه سهام‌داران محترم شرکت صبا تأمین پارسیان
با سلام و احترام

۱- تاریخچه ساخت‌وساز در شرکت به ‌اختصار
توانمندی شرکت در حوزه ساخت‌وساز از حیث کیفیت و کمیت در احداث پروژه‌های مسکونی پارسیس و مجتمع تجاری پارسیس در جزیره زیبای کیش به‌عنوان تجارب قبلی موجود و قابل مشاهده می‌باشد و تیزر آن در سایت قابل‌رؤیت است. اما جدیدترین تجربه در حوزه ساخت‌وساز اداری و تجاری در مشارکت با بانک پارسیان در یکی از بهترین منطقه جزیره کیش درحال‌احداث (در ۱۴ طبقه) می‌باشد که در مرحله شروع عملیات نازک‌کاری است.  (اطلاعات و تصاویر در سایت شرکت قابل‌دسترسی است).

۲- پیشنهاد سرمایه‌گذاری
در شرایطی که تورم در حوزه ساخت‌وساز مسکن بالاخص در سنوات اخیر به یک معضل لاینحل برای خانوارهای فاقد مسکن تبدیل‌شده است و بهای فروش املاک در تورم روزانه مستمراً قدرت خرید را ضعیف و ضعیف‌تر می‌نماید ، شاید بهترین گزینه مشارکت افراد در ساخت با پس‌انداز و توان‌ مالی اندک افراد باشد تا حداقل قدرت خرید آن‌ها حفظ شود و در مرحله بعد آنان را صاحب سرپناه نماید. در حال حاضر امکان سرمایه‌گذاری و مشارکت در ساخت بصورت کلی نیازمند دو عامل اصلی یعنی سرمایه زیاد و اعتماد به سازنده می‌باشد.
بنابراین چنانچه قصد فائق آمدن بر این عوامل را داشته ‌باشیم، برنامه‌ریزی جهت بهره‌برداری از سرمایه‌های اندک از مناسب‌ترین گزینه‌ها خواهد بود که پیش نیاز آن بستر تخصصی – تجربه عملی پروژه های بزرگ، شفافیت و پاکدستی مالی می باشد که خوشبختانه این‌ بستر و محیط امن برای سرمایه‌گذاری توسط سهام‌داران در خانواده بزرگ پارسیان از قبل ایجاد شده و به‌عنوان پلتفرم اجرای مطمئن پروژه‌ها، سرمایه معنوی بزرگی است که طی یک دهه آزمون خود را روزافزون به نمایش گذاشته‌است.

۳- این شرکت در جهت خدمت هر چه مؤثرتر به سهام‌داران محترم در این زمینه نیازمند ایجاد پایگاه داده‌های آماری است تا امکان برنامه‌ریزی‌های لازم را فراهم نماید.
در راستای تاکید مدیر عامل محترم بانک پارسیان در زمینه ساخت مسکن جهت همکاران شاغل در گروه بانک پارسیان و سهام‌دار شرکت صبا تامین پارسیان می‌باشند ، اخیراً پروژه‌هایی پیشنهاد می‌گردد تا پس از بررسی و تأئید فنی همچنین اقتصادی بودن آنها مورد بهره‌برداری قرار گیرند و با استفاده از پتانسیل و تجربه موفق و سرعت‌عمل درون‌گروهی شرکت صبا تأمین پارسیان در حوزه ساخت‌وساز اقدام لازم به عمل آید. بر این اساس از سهامداران شاغل و غیرشاغل در گروه معظم بانک پارسیان درخواست می‌شود جهت همراهی ضمن مراجعه به سایت شرکت صبا تأمین پارسیان نسبت ‌به تکمیل فرم موجود اقدام فرمایند. قدردان توجه و قبول زحمت شما هستیم.

روابط‌عمومی شرکت صبا تأمین پارسیان

فرم جمع آوری اطلاعات متقاضیان مسکن

۳-متقاضی دریافت مسکن در کجا هستید؟
۷ - مشخصات افراد تحت تکفل